Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 09.07.2008, 20:02   #19
Nils024
Erfahrenes Mitglied

Fahrzeug: nix
Standard

erstmals danke an alle fur euer beileid. hab mir heute eine torte gekauft, zum teil auch weil ich heute die gute nachricht bekommen habe ein super job bekommen zu haben.

ich trauer nicht um mein E32, er hatt sich super verhalten obwohl er nichtmal gepanzert war . der iL ist als held gestorben

die heckscheibe ist laut ausstattungsliste eine verbundheckscheibe. dass könnte vielleicht ein grund sein weiso die noch drinn ist. die c-saulen links und rechts sind beide oben und unten in alle ecken geknickt, vielleicht das eine normale heckscheibe rausgekommen war, kann ich aber im moment noch nicht sagen.

@Jaap. het ongeluk is gebeurd in nederland, in malden/molenhoek, het is een lang verhaal maar kort komt het er op neer dat m'n maat werd aangereden en bedreigd door de vrachtwagenchauffeur, die later voor mijn neus zijn auto nog meermaals tijdens het rijden van achter aanreed en nadat mijn maat uit z'n auto was gesprongen, zijn auto dwars de rijksweg overduwde (2 fietspaden, 2 weghelften en een berm), waarna de vrachtwagen chauffeur er vandoor ging. ik kon hem bij het volgende kruispunt stilzetten maar de vrachtwagenchauffeur bedacht zich en duwde de e32 aan de kant, om mezelf te redden moest ik volgas geven om niet door de oplegger overreden te worden. daarna heeft de vrachtwagen me 2x van achter geramd en een achterwiel van z'n trailer over m'n achterscherm laten gaan. hij ging er vandoor, achtervolgd door m'n maat die ondertussen z'n auto uit de struiken had weten te krijgen, chauffeur is daarna 12km verder op de snelweg door 4 politie autos van de weg gehaald.
Nils024 ist offline   Antwort Mit Zitat antworten