Stell mal den Sturzwarnschalter anders, dann kommt keine Meldung mehr.
Sturzwahlschalter so stellen und ferstklemmen, dass er keine Warnung abgibt. Nur der Sturz gibt eine Warnung im CC.
Wenn man an Ausgang des Regelventils nach hinten den Anschluss verschliesst, dann ist der Kreislauf auch gegeben
https://www.bavauto.com/Assets/inst_pages/ins254.pdf
Dies ist der Sturzwarnschalter, hab ich mal ein Foto gemacht vor vielen Jahren
http://www.bimmerboard.com/members/t...l/P1020957.jpg
http://www.bimmerboard.com/members/t...l/P1020955.jpg
Kannste auch so die Warnung wegmachen, hab ich hier beschriebe
https://www.bimmerforums.com/forum/s...%20pin%201%202
Dann hab ich mal dies geschrieben:
There are simpler ways, just adjust the camber lever on rear axle or disconnect it on the rear axle and fix the lever so that the contact always shows the correct camber setting and does not give a warning in the check control. Some people also fix that on the wires on the camber switch plug.
Pin 1 and Pin 3 on the plug on the camber switch on the rear axle have to be bridged. Then there is no more warning in the check control.
= black/brown/yellow wire has contact with ground, same like without LAD.
The plug is 3-pole. pin 1 and 3 (ground) are outside
Les Dich mal durch diesen Thread, da hab ich das meiste zum Thema geschrieben
LAD/self levelling elimination + LAD shock repair info