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Alt 13.04.2017, 09:11   #13
Erich
Shogun
 
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Zitat von der andi Beitrag anzeigen
War nicht auch beim Kettenspanner ein Rückruf?
Rueckruf nicht, nur eine Technische Info, dass bei Motorreparaturen die neue Sache eingebaut werden soll, haben wir hier diskutiert, mit Bildern, und da hab ich auch die TSB in English
90bmw17 Group 11 Engine, Bulletin Number 11 10 90 (3144)
Woodcllff Lake, NJ October 1990 Service Engineering
SUBJECT: Modified Timing Chain Tensioning Rail
MODEL:E31, E32 (with M70 engine)
Situation: A modified timing chain tensioning rail has been phased into production as of mid-June 1990. The new style timing chain tensioning rail incorporates a roller (sprocket) in addition to the plastic-coated sliding surface. The new configuration reduces the relatively high friction loads in cold operating conditions and thus reduces wear.
Installation Note:The timing chain adjustment distance has been reduced by 1 mm to5 +/- 0.5 mm due to the use of the new style timing chain tensioning rail. See repair manual for details on adjusting bming chain tension.
Parts Information:The new tensioning rail (P/N 11 31 1 725 682) can be installed retroactively whenever engine repairs are performed. Upon depletion of the current parts inventory the old part number will be superseded to the new part number, 11 31 1 725 682
Interner Link) http://www.7-forum.com/forum/5/neuer...tor-40973.html
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Biete: Interner Link) Tuergriffdichtungen Interner Link) ESV-Repsatz
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