PDA

Archiv verlassen und diese Seite im Standarddesign anzeigen : Anmeldung Stammtisch Südost 08.05.


Rottaler2
11.04.2005, 22:13
Weis beim erstn moi so guat klappt hod, machma glei weida am 08.05.05.
Zam gschmatzt hamma, das ma uns jedn 2. Sunda im Monat treffan, und vor erst in dem Wirtzhaus bleim.
Wer wieda mid macha mächt, soi si am Boddn om ei klikn, Jeda, der wui kann da mit macha, a de, de no ned da woan.

Auf Hochdeutsch: (preusisch, fürd Preissn)
Weil es beim ersten mal so schön geklappt hat, werden wir uns am 08.05. wieder treffen.
Ausgemacht hatten wir, dass wir uns jeden 2. Sonntag im Monat treffen, und bei diesen Gastwirt vorerst bleiben.
Wer wieder dabei sein will, soll auf den Anmelde Button klicken, Jeder, der will kann kommen, auch die, die noch nicht von der Partie waren.
Servus Reinhard

hemmer.tom
12.04.2005, 08:57
Bin dabei!!!

Stadler
12.04.2005, 23:44
Bin auch wieder dabei.
evtl. mal als Beifahrer.:lol :lol :lol

mfg
Stadler

Michi730i
13.04.2005, 14:22
Grias eich...

I ko desmoi leida ned kema... mei gloans Cousinchen hod Kommunion und do mua i jo fast hifoan!!

Aba s´naxte moi kimm i auf jädn Foi... sei wos wui...

I wünsch eich vui Spaß und machst vui Buidln!! :top

AM-CROW1
13.04.2005, 23:43
Hallo,

wenn Michi730i nicht kommt, kann ich ja beruhigt kommen, muß ich keine Angst haben eine zweite Beule auf mein Baby zu bekommen :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

Sorry, aber das musste sein. :ja

Wie gesagt, ich bin dabei :ja und werde versuchen noch ein paar Ösis zu bewegen, incl. meiner Chefin und unserer Arlarmanlage. :lol

Gruß
Jürgen :cool2

hemmer.tom
18.04.2005, 10:24
Ja Leidls,

wos isn los...? Wo sans denn olle? :roll Immerhin scho 4 Anmeldungen, des miassn aba no meara wern, oda? :top :lol :top

AUF GEHTS!!! :ja :ja :ja

A de, de letzts moi ned dabei warn, und ausm Großraum Südost keman, machts mit! Mia gfrein uns üba jedn neuen Teilnehmer :ja

Tyler Durden
19.04.2005, 18:20
Wenn ma d Arbeit ned an Strich durchd Rechnung macht kimm'i aaaa...!!!
:lol :lol :lol

I hoff blos dos i mitam Eezworadraasg kimm und ned mitam Eedraasg...

Rottaler2
19.04.2005, 22:26
Hy Tyler

Des g´freid mi oba sakrisch wenn du mit de 408 HP kama dast, mei bua schwäamd seid Anzing 04. a oa moi mit zu foahn kena.
Servus Reinhard

MR.Cityline
21.04.2005, 19:51
I woas no ned ob i kim . muas east no mei lage checken. bis dann nils :?

Tyler Durden
30.04.2005, 17:06
Oisooo...

der HPV12 wird mit roten Nummernschildern am 04. Mai zum Kühlertausch gebracht...
Am 04. Mai wird auch noch getüfffft & geasuuuuht...
Und am 06'ten Mai wird er angemeldet!!!

Also - wenn mir die Arbeit keinen Strich durch die Rechnung macht kimmmiiii!!!

Greetz,
TyleR

djego
01.05.2005, 19:05
Servus Niederbayern! Ich bin vorraussichtlich am Samstag mal kurz in Eggenfelden, muß mal wieder einen kurzen Besuch beim Rieger machen und besuche meine kleine Schwester in Adldorf. Fahre allerdings vorraussichtlich am Sonntag früh schon wieder heim. Aber der Riegertuningday is ja ano des joah oder?! Un da wui scho a hie, oiso machtses guat un vui spaß!

Gruß

MR.Cityline
04.05.2005, 16:32
Wia kemman diesmoi ned. Des ist schlecht mit dem Muadadog! Bin do scho ausbuacht! Sorry. bis zum naxtn moi. Kema dann wida . Feiats no sche. und bis zum naxtn moi , dann! Gruas aus Deggendorf :nein

PAMA22
04.05.2005, 23:36
Servus boanand!

Sorry, dass i letztes Moi ned dabei war!!! War jetzt fost 7 Wochan von da Oabat aus ned dahoam. Wenn i am Sunda frei hob, kimm i auf alle Fälle! Werd an Reinhard nu bescheid geb´m. I hoff, dass´s klappt!!!

Gruaß, i :spin

Tyler Durden
06.05.2005, 09:26
Der Aufenthalt beim Mechaniker dauert etwas länger wie geplant & der "ausgesuchte" TÜV Prüfer
kommt erst am nächsten Donnerstag wieder... Also nixx mit anmelden & losfahren!!!
Sorry, das nächste mal...

Greetz,
Tyler

Rottaler2
06.05.2005, 18:14
Servus Stammtischfreunde

Da am Sondog da Muddadog is, ko a jeder a sei Mudda mit nehma und spass hom.
Gfrei mi scho wida af des Treffa und hoff, dass wieda a boa mehra dazua keman.
Winsch an jeden der des moi ned ko an schena Muddadog.
Im Juni is ja des Treffa in Anzing und i hoff, dass olle Stammtischler si durt treffan, und dafia an Stammtisch im Juni ausfoin lassn, oba des kemma am Sundog no ausschmatzn.
Reinhard griast eng

Stadler
07.05.2005, 23:29
Servus

kann leider ned.
oba na fui spaß

mfg
stadler

Lebowski
18.05.2005, 13:13
Servus alle!

Tut mir leid, dass ich mich weder gemeldet habe, noch beim letzten Stammtisch erschienen bin :(

Der Termin fiehl ja etwas ungluecklich auf den Muttertag, da konnte ich nicht weg, und danach war ich fuer ein paar Tage unterwegs. Zu allem Uebel hab ich auch noch Stress mit dem 7er :mad: Die Standheizung hat ne Macke (Brenner schaltet nach 2min aus), die S-EDC ist hin und letzte Woche fiehl bei der Fahrt nach FFM einfach die ACC aus und laesst sich seither nicht mehr aktivieren...

Ich wollte also hier nur mal ein Lebenszeichen von mir geben und Besserung bzgl. der Teilnahme an Treffen geloben!

Wenn ich es richtig sehe, ist der naechste Termin der 12.06. oder? Habt Ihr fuer den Tag ein Treffen woanders ausgemacht, oder ist's wieder in Eggenfelden?

Gruss,
Uwe

MR.Cityline
18.05.2005, 19:31
Des treffen im Juni feit glaub i aus, wegn Anzing. Oba i moan des is no ned fest. Frag doch moi den Reinhard! Gruss as Deggendorf